poniedziałek, 4 lutego 2013

Zakupy i kartka na 50 urodziny Taty.

Hej :)

Wybaczcie, że nie było mnie tak długo. Miałam ciężką sesję (która swoją drogą jeszcze trwa) i nie miałam czasu na jedzenie, nie wspominając już o pisaniu posta.
Dziś jest pierwszy dzień, w którym nie dotknęłam się do żadnego kodeksu.
Przez pół dnia latałam po wyprzedażach i kupowałam ciuchy za grosze :) Rozpoczynając (granice cenowe)  od bluzki za 4 zł. w VeroModzie, kończąc na torebce z Mango za 39 zł :)
Taki los zakupoholika...

Dzisiaj, tj. 4.02 mój tata obchodzi urodziny - w tym roku 50-te.
Postanowiłam zrobić dla tatka coś oryginalnego, od serduszka. Podejrzałam bloga Anetki KLIK i zrobiłam coś ciekawego. Jak widać są niedoróbki, ale usprawiedliwiam się małą ilością czasu tworzenia (15 minut).

Efekt:






Koszyk z prezentami :)




5 komentarzy:

  1. Ekstra ta kartka dla taty! :) Czy ja mogę zamowić za kilka lat taką dla mojego ojczulka? 60-tki mój staruszek będzie dobijał...

    Powodzenia na egzaminach - poradzisz sobie :)

    A co do przecen, to ja dzisiaj dorwałam ekstra sweter w teranovie za jedyne 19,90zł i widziałam całą mase innych szalenie tanich ciuszków. Polecam się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach, będzie dobrze. Kartka super!! Napewno się spodoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna, jak mówiłam. Moja może się schować i ze wstydu spalić ;) Utalentowana z Ciebie bestyjka. Egzaminy zaliczysz na 5! Nie bój żaby :P
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo:) Tata się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 48 yr old Help Desk Operator Leeland Tear, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Taekwondo. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Z8. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń