wtorek, 26 lutego 2013

Be creative!

Miałam trochę wolnego czasu, więc postanowiłam powyszywać :)

Każdą ze stworzonych przeze mnie rzeczy można kupić na allegro - nick: dzeeejowa lub też dowiedzieć się więcej na moim drugim blogu: www.bellanetka.blogspot.com
Ewentualnie poprzez mail: dzeeejowa@gmail.com
Liczę jedynie na zwrot nakładów plus mały napiwek :)

Wkrótce ogłoszę biżuteryjne rozdanie! :) Zaglądajcie!

Bransoletka róż/czerń. Błyszcząca i bardzo kobieca.
Bransoletka z dżetami 20 zł + 5 zł przesyłka :)


Z bliska.
Zapięcie.

W czerni.

W pełnej krasie.


Delikatna.
8 zł + przesyłka.
j.w.

Wzór nr.2
j.w


Kołnierzyk.
35 zł + koszt przesyłki

Już sprzedana :)
Prezent dla szwagra z Irlandii :)

A oto moje dzisiejsze dziecko z Empika ;)
Popielniczka w kształcie ust -50% ceny - zapłaciłam 14 zł! :)
Nie wspominając o książkowych zakupach na ponad 200 zł :( - niestety... jestem książkoholiczką.










5 komentarzy:

  1. Książkoholizm to bardzo fajna choroba:)
    Łączę się z Tobą w bólu;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko. Cudnie. Fenomenalnie. Zachwycająco. Intrygująco. Kreatywnie. Inteligentnie. Wspaniale. Fantastycznie. Genialnie. Uroczo. Słodko. Tak też wyglądają Twoje dzieła Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You are great my love! Amazing, wonderful, lovely, so creative and so imaginative! Miss You my biggest love. Yours forever.

    Richie von Cat 3

    <3 KISSES :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam dodać - popielniczka cudna, aż żałuję w takich chwilach, że nie palę :PP

    OdpowiedzUsuń