wtorek, 19 lutego 2013

Po zdanej sesji...

Dziś w prezencie za zaliczony semestr postanowiłam poświęcić 2h czasu na przyjemności - wyszywanie kolii. Efekt możecie ocenić sami poniżej :) Tworzę kolie na zamówienie - dzeeejowa@gmail.com
Wcześniej byłam w pasmanterii - pochwalę się co kupiłam!
Mój stwór.


 A oto dzisiejsze zakupy :)
Nożyczki do wycinania szlaczków :) 4:50 zł

Dziurkacz z wisienką. 5 zł.
Druciko-ozdóbki. Do zdobienia. 5 zł (40 szt.)

Naklejki z kwiatuszkami do tworzenia. 4 zł.

Łańcuszki, gumki - do wyszywania. 5 zł za wszystko

Tasiemki (50 m) za 2 zł sztuka.

Nie mogłam się opanować - biedronki - naklejki 4,35 (30 szt)

Ruchome oczaki :) (20 szt) 6.15 zł

Oczaki małe (50 szt) 3.69 zł
Wszystkie zakupy :) + filc i kreda do materiałów.

Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę cierpliwości :) Mi mojego chłopaka mama obszyła koralikami kołnierzyk, aż czasami żałuję że nie mam tych umiejętności.Cudowna ta kolia !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolia śliczna, bardzo staranna i pięknie wykonana.
    A zakupy - hm...przystępne ceny, fajne rzeczy, na pewno się przydadzą :)
    Buuziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kolia wygląda super :) Bardzo jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń