czwartek, 7 lutego 2013

Moje ubraniowe fantazje.

Wybaczcie tak długie przerwy w publikowanych postach.
Jestem w trakcie sesji (studiuję prawo) i dodatkowo staram się walczyć z ciężkimi chwilami w życiu.

Dzisiaj kilka propozycji ubraniowych.
Masz wieczny problem z dobraniem ciuchów? Niby cała szafa, a jak przychodzi co do czego, to nie masz się w co ubrać? Proponuję zrobić tak jak ja: powyrzucać wszystko z szafy i tworzyć.
Poniżej kilka moich ulubionych zestawów ubrań. W przeróżnych kombinacjach.
Wybaczcie jakość zdjęć - teraz już wiem, że flesza warto używać :)
Mój ukochany zestaw.
Kozaki z Bershki (kosztowały majątek - ok. 500 zł., ale służą mi już 5 rok ) - ulubione buty Udomowionej. Spódnica z H&M -skóra- na przecenie 2 lata temu ok. 40 zł. Koszula Mango - 15 zł (w outlecie). Bransoletka za złotówkę z House'a (baardzo ciężka) i naszyjnik za ok. 10 zł.
Zestaw średniowieczny. Jeden z ulubionych.
Kozaki z opisu powyżej, swetro-niewiadomoco z Orsey'a za ok. 80 zł, bluzka mojej prababci, piękna, koronkowa - antyk :) mój prywatny antyk

Elegancka codzienność.
Spódnica H&M
Sweterek H&M jak widać z przeceny 40 zł.

Ręcznie wyszywana bluzka. Niesamowicie oczojebna.
Spódnica H&M 30 zł. jak widać. Prosta, przed kolanko. Bransoletka z owockami.

Wszystko stare.
Stare, ale jare.
Buty ok. 5 lat, sweter z lumpexu za 2 złote, kamizelka z lumpexu za 4 zł, spodnie Cubus ok. 30 zł (mają ok. 3 lata).
Bransoletki robione własnoręcznie

Podobnie jak wyżej, ale żywiej.
Sówka i cekinowy sweter - być może przesłodzone, ale nie mogłam się opanować :)

Na uczelnię?
Sweter oversize - h&m 20 zł. Spodnie pumpy H&M 20 zł, buty ok. 50 zł. Sówka 7 zł. 

Uczelnia cz.II
Jeansy H&M 39 zł, szafirowa bluzka z ciekawymi plecami H&M 20 zł, jeanso-szmatko-narzutka 30 zł H&M.
Luźno i sówkowo.

Zestaw zdecydowanie przeze mnie lubiany.
Uczelnia.
Koszula Mango pod szyję (obowiązkowo), narzutko-cośtam, spodnie jw i buty za grosze.

Eleganckawo.
Bluzka ażurowa w paski (nie poszerza wbrew pozorom), spódnica H&M i ręcznie robiona torebka.
Nie mogło zabraknąć Cheri :)

Pracowo-eleganckawo
Przezroczysta bluzka pod szyję, ręcznie robiony naszyjnik, spódnica H&M i kozaki lakierkowe Ryłko (ok. 300 zł)
To by było na tyle, jeśli chodzi o modowe wariacje Udomowionej.
Teraz zabieram się za naukę, bo przede mną ostatni, najtrudniejszy egzamin.
Buziaki!

PS. Niebawem Was odwiedzę, chwilowo nie mam czasu nawet na odbieranie maili. W przyszłym tygodniu się rozluźni ;)

6 komentarzy:

  1. Fajne zestawy, bardzo podoba mi się ta bluzka w paski szeroka i te czarne buty :) I sówka...a zresztą na Tobie jakoś by było widać efekt, na podłodze ciężko mi wyobrazić sobie, mimo mej bujnej wyobraźni ;)
    Mam nadzieję, że niebawem będzie dużo nowych postów, dzieł i duużo optymizmu :)
    Pozdro!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, Cheri cudna, musisz zrobić sesję zdjęciową Cheri w jej ciuszkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te zestawy :) Te kozaki z Bershki są mega! I psinka rozkoszna do granic możliwości :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy, bardzo kobiece i niektóre na luzie, wygodne.kozaki z Bershki ładne, podobają mi się.Słodziak z pieska.Pozdrawiam i powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły na stroje i wykorzystanie wolnego czasu;)

    OdpowiedzUsuń