środa, 23 stycznia 2013

Na początek zaopatrz się w kalendarz!

Kalendarz pomoże Ci w organizacji codziennych zajęć i nie pozwoli zapomnieć o ważnych sprawach! 
Ja wybrałam kalendarz dobrych myśli Beaty Pawlikowskiej (ok. 35 zł.)
Ozdobiłam go naklejkami z koralikami oraz własnoręcznie wyszywanym serduszkiem z koralików (więcej moich dzieł: KLIK)

Jeżeli nie masz zbyt wielu pilnych spraw - zapisuj w kalendarzu co robiłaś danego dnia. Opisz nastrój. 
Po kilku latach będzie miło powspominać dawne czasy! ;)
To też forma psychoterapii - mobilizujesz się do zapisywania i wyznaczania sobie zajęć na kolejne dni.

SPRÓBUJ!


Zdjęcie ze środka kalendarza, każdy dzień opatrzony jest odpowiednim mottem.
Moja półka z ukochanymi książkami i z kalendarzem - nad łóżkiem. 

Naklejki do zaznaczania kolejnych dni w kalendarzu (zboczenie przejęte od Anetki

Takie naklejki to na Allegro koszt od 1-4 zł za blister (ok. 30 szt. naklejek). Ja kupuję hurtowo :)
Trochę to infantylne jak na 22-latkę, ale mam przy tym wielką frajdę (dopasowując odpowiednią naklejkę do dnia).



3 komentarze:

  1. Kalendarz:)...znajomy i mi z pięknymi cytatami i przemyśleniami..Super...Taka ksiązka to skarb. Uwielbiam i dziękuje Ci....Czarownico za ten prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obie Kasie mają ten kalendarz :)

      naklejki super ;D

      Usuń
    2. Infantylne jak na 22-latkę..no spoko :) to ja muszę się chyba załamać. Infantylizm i prymitywizm do kwadratu... :)

      Usuń