czwartek, 24 stycznia 2013

Jak z prostych ręczników stworzyć ciekawą ozdobę do łazienki?



Witajcie.

W tym poście pokażę Wam jak w prosty sposób zmienić wygląd łazienki na bardziej nowoczesny.

Potrzebujemy:
-kilku ręczników (dowolnych, ale ja preferuję te mniejsze)
-własnych dłoni

Standardowo nasze ręczniki wyglądają tak:











Dzisiaj będziemy dążyć do tego, aby za pomocą kilku zgięć stworzyć coś takiego:



Wybieramy kilka ręczników i każdy z nich składamy w sposób, jaki pokażę poniżej:

Składamy ręcznik na pół.
I jeszcze raz na pół (żeby ukryć wszystkie metki i zawieszki)
Najlepiej robić to dwiema rękami (ale ktoś
musiał trzymać aparat ;)


Od ,,brzydkiej" strony ręcznika zaczynamy
zawijanie - dość ścisłe


NASZ RĘCZNIK JEST GOTOWY.

Tak zwijamy kilka kolejnych ręczników i układamy wedle uznania na półce/w koszyczku/w ozdobionym pudełku. Łazienka wygląda schludnie i nowocześnie.
Udanej zabawy :)

5 komentarzy:

  1. Nietrudne do wykonania, nawet dla Czarownicy, a jakże efektowne! Instrukcja jakże dokładna i szczegółowa, opatentuj Kochana tę technikę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A, mój tata tak zwija czasem ręczniki do szafki, żeby zaoszczędzić trochę miejsca i wykorzystać wolne miejsce w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz! To jest kolejna zaleta! Oszczędność miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o piegi na paznokcie to nakladam go na mokry lakier a nastepnie dale na wierzch bezbarwny lakier z miss sporty glossy tech, o ktorym tez pisalam na swoi blogu i mi sie to wszystko trzym min 4 dni

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł, że ja na to nie wpadłam. Zawsze składałam w kostke.....a tu..jak fajnie. Super :))

    NO I WIDZĘ..........STORCZYKA!!:)

    OdpowiedzUsuń