niedziela, 27 stycznia 2013

Lakierowe szaleństwa.

Po przetestowaniu całej masy drogich i tanich lakierów do paznokci stwierdzam, że cena ma się nijak do jakości. Wielokrotnie kupowałam lakiery w Inglocie, Sephorze i droższych sklepach - po dwóch dniach na połowie paznokcia widywałam odpryski.

Od kilku lat jestem wierna lakierom Golden Rose (tylko w tych trójkątnych pojemniczkach).
Po nałożeniu dwóch warstw paznokcie są błyszczące, bez smug - trzymają się 2 tygodnie (pomimo zmywania i innych domowych czynności)
Cena 1 szt. to ok. 5 zł.

Moja kolekcja Golden Rose oraz efekty na ,,paznokciach":




Biały, nude, malinowo-czerwony, pomarańczowy, niebieski, granatowy, zielony, brązowy, czarny.
Efekt na żywo jest o wiele lepszy. Jak doczekam się lepszego aparatu - będzie profeska.


Trzymajcie kciuki, dzisiaj mam trudny dzień!

2 komentarze:

  1. Jak kolorowo! Fajne ciepłe kolorki. Lakiery prezentowane przez Ciebie są naprawde dobre i się trzymają na paznokciach i nie są strasznie drogie.Pozdrawiam;)i trzymam kciuki za Twój dzień !Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te lakiery, chociaż z moich paznokci każdy odpryskuje po dniu, góra paru dniach..ten zielono-turkusowy miałam ;) a może i mam nadal.

    Dałaś radę, jesteś genialna i dalej będzie coraz lepiej, ja to wiem :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń